دانلود پایان نامه

فیض، محمد(26/10/ 91)، بررسی مسائل نظام اداری ایران، پایگاه مقالات علمی مدیریت، قابل دسترس در:,www.SYSTEM.parsiblog.com 1.
قاضی نوری، سپهر. و طباطبائیان، حبیب الله(1381)، تحلیل حساسیت مسائل تصمیم گیری چندشاخصه نسبت به نوع تکنیک مورد استفاده: مطالعه ای موردی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، ش 56، 129-141.
قانون و برنامه ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد(1382)، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، قابل دسترس در: http://rc.majlis.ir/fa/law/show/125660
قلی پور، رحمت اله(1384). تحلیل رابطه الگوی حکمرانی خوب و فساد اداری. فرهنگ مدیریت، ش 10, 103-127.
کریمیان، محمدوزین(1389)، توسعه زیست فناوری، از منظر سند چشم انداز 1404 و سیاست های کلی نظام(رویکردی حقوقی)، فصلنامه حقوق پزشکی، ش 12، 13-24.
محمدمرادی، اصغر. و اخترکاوان،مهدی(1388)، روش شناسی مدل های تحلیل تصمیم گیری چند معیاره، آرمانشهر، ش 2، 113-125.
مشفق، محمدعلی(1389)، آسیب شناسی اجتماعی فساد اداری و اقتصادی در ایران، فصلنامه پژوهشنامه، ش 52، 145- 172.
موسوی زاده، شهاب الدین(5/ 12/ 1389)، نقش آمبودزمان در تحقق نظام اداری شفاف و پاسخگو، روزنامه اطلاعات، ش 24977.
موسی زاده، ابراهیم(1387)، تأملی در مفهوم ماهیت و جایگاه حقوقی سیاست های کلی نظام، فقه و حقوق، ش 17، 151-178.
مولر، پیر(1378)، سیاست گذاری عمومی.، ترجمه: حمیدرضا ملک محمدی، تهران، نشر دادگستر، چاپ اول،1-144.
مومنی، منصور(1387)، مباحث نوین تحقیق در عملیات، تهران: دانشگاه تهران، 1-360.
مهاجری، علیرضا(1383). مبانی روش تحقیق تدارک مقاله های تحقیقی و پایانامه های دانشجویی، چاپ اول، تهران، انتشارات امید، 1-200.
میر سپاسی, ناصر, اعتباریان, اکبر. (1384). تغییر در روابط قدرت بین کنشگران درونی و بیرونی نظام اداری از دیدگاه کارکنان نظام اداری. دو فصلنامه علوم اجتماعی, 181-205.‎
میرسپاسی، ناصر( 1372)، توسعه نظام اداری و نظام اداری توسعه، تدبیر، ش 38، 18-19.
میرسپاسی،ناصر و باقرزاده،محمد رضا(1385)، آسیب شناسی نظام پاسخگویی در سازمان های دولتی، پژوهشگر، ش 7، 1-14.
نهج البلاغه، نامه شماره 53، سایت آوینی(1393)، قابل دسترس در: http://www.aviny.com/Nahj/nameh/page3.aspx
واعظی, رضا; سلطانی فتح, مسعود; تمیمی, حمید(1391). ارزیابی پیامدهای اجرایی طرح ساماندهی معاملات املاک و مستغلات کشور. فصلنامه مدیریت توسعه و تحول، ش 8، 15-22.

Atanassov, K. T. (1986). Intuitionistic fuzzy sets. Fuzzy sets and Systems, 20(1), 87-96.
Ballou, D., & Pazer, H. (1995). Designing Information Systems to Optimize the accuracy-timeliness tradeoff. Information Systems Research , 51–72.
Becker, G., & Stigler, G. (1997). Law enforcement, malfeasance compensation of enforcers. International Library of Critical Writings in Economics , 81, 1-18
Bellamy, C., & Taylor, J. (1998). Governing in the information age. Open University Press,Philadelphia, 1-347.
Bonson, E., Torres, L., Royo, S & Flores, F.(2012), Local e-government Social media and corporate transparency in municipalities. Government Information Quarterly ,123-132.
Chambers, S. (2004). Behind closed doors: publicity, secrecy, and the quality of deliberation. Journal of Political Philosophy, 12(4), 389-410.
Chiang ,C ,H .; Tzeng,G,H.; and Li ,C. W.)2006) Evaluating interwined effect in e-leaving programs : A novel hybrid MCDM model based on factor analysis and DEMATEL .Expert systems with Applications, Vol.31,pp:772-785.
Crumpton, Michael A. The value of transparency. The Bottom Line: Managing Library Finances 24.2 (2011): 125-128.
Dadelo, S., Turskis, Z., Zavadskas, E. K., & Dadeliene, R. (2012). Multiple criteria assessment of elite security personal on the basis of ARAS and expert methods. Journal of economic computation and economic cybernetics studies and research, 4, 65-88.
Daft, R. L. (1998). Essentials of organization theory and design. Cincinnati, Ohio: South-Western College Publishing, 1-357.
Dawes, S. (2010). Information policy meta-principles: stewardship and usefulness. In: Proceedings of the 43rd Hawaii International Conference on System Sciences, 1-10.
Dawes, S. S., & Helbig, N. (2010). Information strategies for open government: Challenges and prospects for deriving public value from government transparency. Springer Berlin Heidelberg , 50-60.
Dawes, S., Pardo, T., & Cresswell, A. (2004). Designing electronic government information access programs: A holistic approach. Government Information Quarterly , 3–23.
Erkkila, T. (2010). Transparency and Nordic Openness: State Tradition and New Governance Ideas in Finland. Transparenz. VS Verlag für Sozialwissenschaften , 348- 372.
Florini, A. (2000). Does the invisible hand need a transparent glove? The politics of transparency. World Banks Annual Conference on Development Economics , 163-184.
Gabus, A. & Fontela, E. (1973). Perceptions of the world problematique: Communication procedure, communication with those bearing collective responsibility. DEMATEL Report No. 1. Geneva. Switzerland. Battelle Geneva Research Center, 251-272.
Garcia-Marco, F.-J. (2010). Updating Official Publications to the Web 3.0: A Quantum Leap in e-Gov Transparency and Citizen Participation Is on Sight. Electronic Government and the Information Systems , 92-99.
Hall, Richard H. (2002)., organization: structures, proceses and outcomes, 8th ed, Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall,1-324.
He, Z. (2000). Corruption and anti-corruption in reform China. Communist and Post-Communist Studies, 33(2), 243-270.
Hwang, C. L. & Yoon, K. (1981) Multiple Attribute Decision Making Methods and Application: A State – of –The Art Survey, Berlin, Springer- Verlag, 1-233.
Jaffe, R., Nash, R. A., Ash, R., Schwartz, N., Corish, R., Born, T., & Lazarus, H. (2006). Healthcare transparency: Opportunity or mirage. Journal of Management Development, 25(10), 981-995.
Kim, S., & Cho, K. (2005). Achieving Administrative Transparency Through Information Systems: A Case Study in the Seoul Metropolitan Government. Springer Berlin Heidelberg , 113-123.
Kim, S., Kim, H. J., & Lee, H. (2009). An institutional analysis of an e-government system for anti-corruption: The case of OPEN. Government Information Quarterly , 42-50.
Klitggard, R. (1997). Controlling Corruption, Institute for International Economics Pub. Washington: Washington DC, 1-225.
Laffont, J. (1990). Analysis of hidden gaming in a three level hierarchy. Journal of Law, Economics and Organization , 301-324.
Lai, V. S., Wong, B. K., & Cheung, W. (2002). Group decision making in a multiple criteria environment: A case using the AHP in software selection. European Journal of Operational Research, 137(1), 134-144.
Lin, C.L. & Tzeng, G.H. & chang, H.C.(2009). A value –created system of science (technology) park by using DEMATEL. Expert system with Application, 36(
6), 9683-9697.
Mantysaari, P. (2010). The law of corporate finance: general principles and EU law. Springer , 167-678.
Martinez, A. (2011). The regulation of diffusion of public sector information via electronic means: Lessons from the Spanish regulation. Government Information Quarterly, 28 , 188-199.
Meijer, A. (2009). Understanding modern transparency. Internationa
l Review of Administrative , 255-269.
Mintz, A., Geva, N., Redd, S. B., & Carnes, A. (1997). The effect of dynamic and static choice sets on political decision making: An analysis using the decision board platform. American Political Science Review, 553-566.
Mityakov, S. & Serguey Braguinsky(2013).Foreign corporations and the culture of transparency: Evidence from Russian administrative data. Journal ofFinancialEconomics , 1-26.
Muenstermann, B., von Stetten, A., Laumer, S., & Eckhardt, A. (2010). The performance impact of business process standardization: HR case study insights. Management Research Review, 33(9), 924-939.
Perez, C. C., Bolivar, M. P. R., & Hernandez, A. M. L. (2010). The OECD budgetary transparency: An examination of online budgetary information across European Union Countries. In Comparative E-Government. 587-614.
Perritt, H. (1997). Open government. Government Information Quarterly , 14, 397-406.
Ralph H. Sprague, J., & McNurlin, B. C. (1993). Information Systems Management in Practice. Prentice Hall PTR , 255-565.
Ratnovski, L. (2013). Liquidity and transparency in bank risk management. J. Finan. Intermediation , 422-439.
Relly, J. E., & Sabharwal, M. (2009). Perceptions of transparency of government policymaking: A cross-national study. Government Information Quarterly , 148-157.
Smith, R., & Bertozzi, M. (1998). Principals and agents: An explanatory model for public budgeting. Journal of Public Budgeting, Accounting & Financial Management , 10, 325-353.
Stapenhurst, F., & Langseth, P. (1997). The role of the public administration in fighting corruption. International Journal of Public, 311-330.
Strausz, R. (1997). Delegation of monitoring in a principal-agent relationship. The Review of Economic Studies , 64, 337-357.
Su, H. Y., Fang, S. C., & Young, C. S. (2011). Relationship transparency for partnership enhancement: an intellectual capital perspective. Journal of Business & Industrial Marketing, 26(6), 456-468.
Svensson, G. (2007). Legal requirements for transparency in appointments and promotions in Swedish higher education institutions. International Journal of Public Sector Management, 20(2), 118- 133.
Tirole, J. (1986). Hierarchies and bureaucracies: On the role of collusion in or organizations. Journal of Law, Economics and Organization , 181-214.
Turskis, Z., & Zavadskas, E. K. (2010). A novel method for multiple criteria analysis: grey additive ratio assessment (ARAS-G) method. Informatica, 21(4), 597-610.
Vermeulen, P. A. M., & Curseu, P. L. (Eds.). (2010). Entrepreneurial strategic decision-making: A cognitive perspective. Edward Elgar Publishing, 1-231.
Vishwanath, T., & Kaufmann, D. (1999). Towards transparency in finance and governance. The World Bank Draft , 1-30.
Weber, R. H. (2010). Discussion Topics of Internet Governance. In Shaping Internet Governance: Regulatory Challenges. Springer Berlin Heidelberg , 105-174.
Wu, W.-W., &Lee, Y, T. (2007). Developing global managers’

دسته بندی : پایان نامه ها

دیدگاهتان را بنویسید